هي الدنيا - شيرين | Heya El Donia - Sherine

2021/03/21
939 092 عدد المشاهدات

هي الدنيا
كلمات: ايمن بهجت قمر
الحان: عمرو مصطفى
توزيع: El Nabulsi
----
Follow Sherine Abdel Wahab on:
Facebook: facebook.com/OfficialSherine/
Instagram: instagram.com/sherine
Twitter: twitter.com/sherine

تعليقات
  • Toooop

    Hommani NourHommani Nour10 ساعات قبل
  • الله يرحمك يا أمى ❤😔

    Mohsen 86Mohsen 86أيام قبل
  • أجمل تحية من ليبيا #للفنانة شيرين عبد الوهاب صوت الجمال والإحساس 💖

    mix box music ميكس بوكس ميوزيكmix box music ميكس بوكس ميوزيكأيام قبل
  • 😍😍

    AIa AIiAIa AIiأيام قبل
  • 😍😍

    Mariam alshenqityMariam alshenqity2 أيام قبل
  • I don't understand any of the Arabic language but I like your music, especially the sherine

    Martinho BeloMartinho Belo2 أيام قبل
  • I'm your portuguese fan Regards from Lisbon,Portugal

    Martinho BeloMartinho Belo2 أيام قبل
  • صوت جميل إحساس روعه

    Ahmad shakirAhmad shakir3 أيام قبل
  • كل ماا بذايق و بزعلل عطوول بسمع ل شرين و كل ما بشوفها تنزل فيديو جديد بتحمس و بفرح ع طوول بسع صوتهاا ربي يسعدها

    ABO ELYASABO ELYAS4 أيام قبل
  • كل سنه وانتم بخير 🍨😇

    kamal khalafkamal khalaf4 أيام قبل
  • قلبي يا ناس . ايه الجمال ده وايه الاحساس😍🥰❤

    With nazz عالم نازWith nazz عالم ناز5 أيام قبل
  • اغنية ممتازة جدا

    Assur BanipalAssur Banipal5 أيام قبل
  • 😘😘😘😘

    Play PlayPlay Play5 أيام قبل
  • الفنانة الوحيدة الي تحسها مصرية مصرية 🔥🔥🙋🏾

    MG ElgadidMG Elgadid5 أيام قبل
  • شيرين العشق 😍

    TNM gamingTNM gaming5 أيام قبل
  • ❤️🇮🇶

    Ali FaizAli Faiz5 أيام قبل
  • الله احلى صوت يدخل علقلب احبج شيرين اسيل من العراق

    Asil TalebAsil Taleb5 أيام قبل
  • فديتك 😘😘😲😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍

    اناو لتلزةاناو لتلزة6 أيام قبل
  • I love Sherine.. I don't speak a word of this language, but it's the most beautiful sounds I've ever heard

    Gracie AnneGracie Anne6 أيام قبل
  • شيرين😔♥️♥️♥️

    Different 3tbDifferent 3tb6 أيام قبل
  • تحيه ل اهل مصر حب كبير من العراق❤️❤️🇮🇶🇪🇬

    ماريتا كوينماريتا كوين6 أيام قبل
  • رحمك الله يا أمي❤

    العابالعاب6 أيام قبل
  • Bonjour magnifique

    Hdhhdjd JjwjjkskksHdhhdjd Jjwjjkskks6 أيام قبل
  • احلى شيرين انا بسمع الأغنية بعيط

    احمد سمير ابوسريعاحمد سمير ابوسريع7 أيام قبل
  • arworlds.info/video/mHulomKUoGyTbmc/fydyw

    Family ShopFamily Shop7 أيام قبل
  • الله عليج 🥺 شنو هذا الأبداع 🔥 اشتقنا نسمع صوتج ياراقيه 🌟❤️🇮🇶

    نوره الشمريةنوره الشمرية7 أيام قبل
  • حرام عليكي اللي بتعمليه ف نفسك وفنك ده، يعني اغنية بالاحساس والصوت العظيم ده حرام ميتسوقلهاش ف السوشيال ميديا ع الاقل والناس كلها تشوفها، حرام يبقى ده بس عدد الفيوز .. رجعي حسابااتك ياشيرين وخلي ناس محترفة تمسكها وتسوق لك مش لازم انتي تديريها🥺

    Amany AbdallahAmany Abdallah8 أيام قبل
  • شرين انت اروعه فنانه

    Mahawat GorsaeMahawat Gorsae8 أيام قبل
  • شيرين دائماً فنانة وموجودة ومش بتغيب غير لما بترجع بالأفضل

    General varietiesGeneral varieties8 أيام قبل
  • مافي بعدك ياشيرين ياااحساسك

    Miller MuhammedMiller Muhammed8 أيام قبل
  • #حرفين# صوتك ي ششرييينٰ٤42🖤💔

    Bnt ZaaidBnt Zaaid8 أيام قبل
  • سيدة الإحساس الرفيع صوتك يطربني الله يحفظك ويحفظ لك بناتك تعجبني عفوتك لاتتغيري حبيبتي أتمنى يوما سماعك على المباشر اختك المغربية عزيزة من فرنسا

    Aziza SABRIAziza SABRI8 أيام قبل
  • الاستماع من الهند 😊

    ICARUS DNGICARUS DNG8 أيام قبل
  • ❤اللهم صل وسلم على نبينا محمد❤ صلوا على النبي🙏

    Allah AkbarAllah Akbar9 أيام قبل
  • اول ماغنت جسمي كزبر

    Sadek HamedSadek Hamed9 أيام قبل
  • معاكم الشاعر أحمد مسفر محمد خرامط الزهراني بالأمس كنت في جدة وحبيت أكتب فيها غنية $ غنوها $ والله وفؤآدي سرا بيه لي جدة الأمن والحريه الله يحفظها بالعين مرإيه جدة يلي كلها إدآريه. تأشر وتآمر على كل مافيه جدة ياروحي والنفس الرضيه أحبك ونفسي بييكي حليه زينه وربي مزينكي قويه. يا مبحر بحر جدة هويه يبدي إن جدة غنييه ياما أصفق برووحي ويديه تظلي يا جدة رووح السعوديه. .................!

    أحمد مسفر محمد خرامط الزهراني ٠٠٩٦٦٥٥٦٧٧٢٥٥٢أحمد مسفر محمد خرامط الزهراني ٠٠٩٦٦٥٥٦٧٧٢٥٥٢9 أيام قبل
  • حرام هالاغنية تستاهل ملايين والصوت الملائكي هذا يستاهل اكثر💔

    AM23AM239 أيام قبل
  • أغاني شرين مبيوصلوش حتى المليون

    HaLa Madrid: : عشاق الملكي هناااHaLa Madrid: : عشاق الملكي هنااا9 أيام قبل
    • بيوصلوا لل ١٠٠و ال ٢٠٠مليون أرقامها قياسية

      Sofy moSofy mo7 أيام قبل
  • تحية طيبة وخاصة لشرين الفنانة العالمية زهرة العطر الغالي الفني المصري...سلام لك من المملكة المغربية.

    Brahim ZakkouriBrahim Zakkouri9 أيام قبل
  • حبيبه قلبي باموت فيكي يا قمر اجمل صوت واجمل احساس ربي يحميكي يا ساندريلا الغناء العربي شيرين ...موفقه ديما ومن نجاح لنجاح اكبر ...حلوووه كثير زي ما عودتينا على فن راقي وكلمات جميله مميزه ....

    عاشقه البنفسج القلب الطيبعاشقه البنفسج القلب الطيب10 أيام قبل
  • ارجعي يتفضل فنانه ماتغيبيش تاني احلى واحلى العالم

    Yasen SamehYasen Sameh10 أيام قبل
  • بجد شابوه لشرين

    Layla KamalLayla Kamal10 أيام قبل
  • اللي سندت عليها ووقعت وقفت بماسكة إيدها اللي حفظت الشعر عشانها وغنتهولها في عيدها أول دلع ادلعته أحلى كلام حلو سمعته أمي الغالية وست الناس ماما وعمري ما أعوضها هي الدنيا هي الدنيا هي اللي من وأنا في اللفة معاها بالثانية هي الأغلى وهي الأولى في منزلة تانية هي الدنيا هي الدنيا هي اللي من وأنا في اللفة معايا بالثانية هي الأغلى وهي الأولى في منزلة تانية ياللي ملامحك نفس ملامحي وقالوا إني انا صورة منك كنتي ملاكي الحارس وأنا حيت أهو وهشيل عنك أنا بتنفس ببركتك ولاقيتك لما احتاجتك أمي الغالية وست الناس ماما وعمري وما أعوضها

    Q W A IQ W A I10 أيام قبل
  • والله لصح هي الدنيا يارب ارحملي أمي يارب

    Kari DjebbarKari Djebbar10 أيام قبل
  • 😙😙😙😙😙😙👌👌👌👌💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

    Parvin SalamiParvin Salami10 أيام قبل
  • 💜💜💜💜

    فطومةة عابدينفطومةة عابدين10 أيام قبل
  • الله ياشيريين على هالاحساس الي يخلي الواحد يبكي

    Rawabi m44sRawabi m44s11 أيام قبل
  • شيفين شنو يقول المثل امك ثمة امك ثمة ابك ٠.❤💨💗

    فوفو •فوفو •11 أيام قبل
  • الله يرحمك يا أمي والله الحياة لا تسوى من دونك .😔

    Samir ZahoiniSamir Zahoini11 أيام قبل
  • وحشتينا اوووووي بجد ياريت تمثلي تاني بجد عشان نشوفك اكتر ونسمعك اكتر

    LOLO ALILOLO ALI11 أيام قبل
  • 2:40 مقطع فضيع

    سمو الملكسمو الملك11 أيام قبل
  • Just love your voice even though I don’t understand any of it. I wish I could attend one of your concerts.

    Marzeih WainwrightMarzeih Wainwright11 أيام قبل
  • ياربي عالاصوات المصريه حنيه واحساس تمس القلب ...تحيه عراقيه 🇮🇶لحبايبنا المصريين ول شرين العسل❤❤❤

    غاردينياغاردينيا11 أيام قبل
  • خناقتك مع عمرو مصطفى طلعت للسما وفي في الاخير غنيتي من الحانه .هههههه

    guzel sevdaguzel sevda12 أيام قبل
  • انتي الوتر الحساس اقسم بالله بممممممممممممممممممممممممممممممممممموت فيكي

    عالم ام بودي و موديعالم ام بودي و مودي12 أيام قبل
  • اقسم بالله شيري حلمت بيكي من يومين

    عالم ام بودي و موديعالم ام بودي و مودي12 أيام قبل
  • وحششششششششاني والله

    عالم ام بودي و موديعالم ام بودي و مودي12 أيام قبل
  • ❤️❤️

    hilenhilen12 أيام قبل
  • وحشتينا

    Fatma YaseenFatma Yaseen12 أيام قبل
  • شرين ملكة الاحساس❤️❤️❤️

    Nad SadNad Sad12 أيام قبل
  • احساس عالي جدا تحياتي لكم من المغرب

    Fati channel قناة فاتيFati channel قناة فاتي12 أيام قبل
  • الاغنية حلوة وكل حاجة حلوة بس اللي فكسها مرات العبيط السيسي والله انا لما شفتها حسيتها عربجية في فرق بينها وبين مرات الرئيس الراحل محمد حسني مبارك الست سوزان مبارك تحسها برنسيسه عن حق وماليه مركزها

    forat Alshammryforat Alshammry12 أيام قبل
  • امى هى الدنيا الله يرحمك يا امى

    Hanan MAhmőůďHanan MAhmőůď12 أيام قبل
  • الله على احساسك

    Asmaa AsmaaAsmaa Asmaa12 أيام قبل
  • ارجعي اطربينه شرين 🥺🥺🥺🇮🇶🇮🇶🇮🇶🇮🇶🇮🇶🇮🇶

    Åbbas JoadÅbbas Joad12 أيام قبل
  • أجمل صوت واحساس اشتقتلك شيرينا

    أحمد الأحمد صوت وعزف رائعأحمد الأحمد صوت وعزف رائع12 أيام قبل
  • هي شرين اختفت ليه ايه السبب

    Azhar AnousAzhar Anous12 أيام قبل
  • شيرين يااخي احساس غير.

    m***m***12 أيام قبل
  • 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

    artem barakartem barak12 أيام قبل
  • 💎💖💎💖💎💖💎💖💎💖

    artem barakartem barak12 أيام قبل
  • ألله الله عليك يا شرين يسلم صوتك واحساسك وتسلم اللي البطن اللي جابتك

    فتحي علي مهاجرفتحي علي مهاجر13 أيام قبل
  • Directa al paraíso, oh la la!

    Judit Carrillo CañaverasJudit Carrillo Cañaveras13 أيام قبل
  • Thank you sherine bhibak ktir

    Tarik OuerdiTarik Ouerdi13 أيام قبل
  • حبيبتي اشتقنالك

    أحمد الأحمد صوت وعزف رائعأحمد الأحمد صوت وعزف رائع13 أيام قبل
  • أقصد الملك سلمان الله يحفظه والأديان المتعارف عليها في المملكة : الشاعر أحمد مسفر محمد خرامط الزهراني $ غنوها $ دآرك بقلبي ماهو بالعين يانبض قلبي ودقاته عشنا وتعدي عام ألفين ماغيرك إنته موآساته. حلفت ياشرف هالدين إنته رووح أحمد ومرأآته مسلم مسيحي كانهرين يسكن أحمد بدمعاته. إما النصرة كاصفين الرب هو أآخرته ونهاياته المسلم والمسيحي نورين أجزم دروبهم تودي لي جناته. ...............!

    أحمد مسفر محمد خرامط الزهراني ٠٠٩٦٦٥٥٦٧٧٢٥٥٢أحمد مسفر محمد خرامط الزهراني ٠٠٩٦٦٥٥٦٧٧٢٥٥٢13 أيام قبل
  • شرين انا بموت فيكي 💖💖💖

    Dina ElarabyDina Elaraby13 أيام قبل
  • اه ه ه يا امي ربي يشفيكي دعواتكم لها ربنا يحفظكم

    Nina ricciNina ricci14 أيام قبل
  • انسانه محترمه جدا بالتوفيق والنجاح الدائم

    ايمان غمرى -Iman Ghamryايمان غمرى -Iman Ghamry14 أيام قبل
  • انتي فين يا شيري وحشتينا.....اوووووي اوعى تحرمينا.من صوتك وااااااااه من احساسك...بيعرف يلمس روحنا

    Maro SulimanMaro Suliman14 أيام قبل
  • ماعمري بجيت ع اغنيه بس نفس هالاغنيه💔💔💔 يارب تحفظ امي حبيبتي وتحفظها وترحم جدتي الغاليه 💔

    joaza15 Najoaza15 Na15 أيام قبل
  • 💙💙💙💙💙💙💙

    Fatema MoonFatema Moon15 أيام قبل
  • Ne dimki

    Tuncay ErülTuncay Erül15 أيام قبل
  • الك وحشه شيرين مشتاقيلك والله ارجعي

    9jmm_ Mohamad9jmm_ Mohamad15 أيام قبل
  • هي الدنيا هي من وانا في اللفه معايا بالثانيه

    Anaa AbdooAnaa Abdoo15 أيام قبل
  • أجمل صوت في الكون شيري

    Anaa AbdooAnaa Abdoo15 أيام قبل
  • والله انا بتعب وقلبى بيتعب لما بسمع صوتك. تسلملى ويسلم صوتك يارب 🙏

    MOHAMED BAYOUMIMOHAMED BAYOUMI15 أيام قبل
  • ❤❤❤❤❤

    Bayzar GökoğluBayzar Gökoğlu15 أيام قبل
  • مشاء آلله منورة حفل عيد الأم يا نصورة

    Om MohammedOm Mohammed15 أيام قبل
  • امي الغاليه وست النااااس ماما وعمري ماعوضهاااش يارب ارحم امهاتكم اموات ام أحياء

    Dr. Mohamed Khalid EltlawyDr. Mohamed Khalid Eltlawy16 أيام قبل
  • بحبك ❤

    RaOuFe karimaRaOuFe karima16 أيام قبل
  • اغنية روعة قمة في الإحساس

    Zakaria الجلاد و ردات الفعل ZakouZakaria الجلاد و ردات الفعل Zakou16 أيام قبل
  • ديما اقول شرين هي صوت مصر

    Rania UsamaRania Usama16 أيام قبل
  • 🥲

    soumaya jellalsoumaya jellal16 أيام قبل
  • مش قادر اوصف ... سبحان من اعطاك هذا الصوت و هذا الاحساس ... ما شاء الله و ربي يحفظك و يحفظلك امك و بناتك و زوجك يا اغلى شرين 💖🇩🇿💖🇪🇬💖

    nadjm Jamelnadjm Jamel16 أيام قبل
  • شيرين مستنيينك يا عظمه ❤️❤️❤️😭

    Khaled ElhassiKhaled Elhassi16 أيام قبل
  • احساسك ياشيرين اااه

    VG.VG.16 أيام قبل
  • محبتي واحترامي

    الشاعر ناجح عمارةالشاعر ناجح عمارة16 أيام قبل
  • Per cfare flet kjo kenge ?

    Altin RraklliAltin Rraklli16 أيام قبل
  • شيرين حبيبتي كلك احساس الله يحفظك

    Zizi MustafaZizi Mustafa17 أيام قبل
  • شيرين شكلها حامل.. ما شاء الله

    Khalid HilalKhalid Hilal17 أيام قبل
ARworlds