جربت الكيت كات اليابانية (٩ أنواع جديدة)

2021/01/11
315 216 عدد المشاهدات

اليابان فيها اكثر من ١٠٠ نوع كيت كات
في الحلقة ديه جبنا ٩ بس منهم ، مختلفين غريبين حلوين
ساعدو صاحبي قولوله رايكم من هنا :
bit.ly/KitKatJaP
و ممكن تتابع احمد عبدالمنعم من هنا
arworlds.info/more/AGsYMSZKRhAInn_ecW9zUg.html
---------------------------------------------------------------------------------------------
لو عجبك الفيديو أعمل لايك ,
وأكبر دعم ممكن تعمله أنك تشترك في القناة Subscribe
_______________________________________________________
- بحب اتعلم
- بحب الاكل
- بتفرج على انمي
- بعشق الجيم
- غامض
- بخاف من ......
---------------
الاسم ؟
عمرو شريف
العمر ؟
1994 احسب انت بقى
الشهادة الجامعية ؟
هندسة قسم ميكاترونكس
الكاميرا ؟
Canon 80D
Canon g7x (بايظه)
برنامج المونتاج ؟
Adobe Premiere
الحالة الاجتماعيه ؟
متزوج
فصيلة الدم ؟
O+
ناوي على ايه الفترة الجاية ؟
كل خير ان شاء الله
--------------
For business enquiries: amrsherif.yt@gmail.com

تعليقات
  • لينك الانستجرام instagram.com/amr.sherif.adel/ لينك صفحة الفيس بوك facebook.com/amrsherif.yt/

    Amr SherifAmr Sherif9 أيام قبل
    • كوني عايشه بامريكا في محل اسمه اتش ماركت H جربت حلويات وكم نوع كتكات يابانيه وعجبوني

      Roro MRoro M6 ساعات قبل
    • بس معلومة شركة نستله ليها أسهم في شركات فرنسيه وأبرزهم شركه لوريال الفرنسية

      Maie BisherMaie Bisher3 أيام قبل
    • @ADAM TIGER btw,he iz funny 😆

      Power PowerPower Power3 أيام قبل
    • شبه البيضه المسلوقه 🍳 😂

      ADAM TIGERADAM TIGER3 أيام قبل
    • الي معاك دا عسل جدا 😂😂😂

      Amer HazemAmer Hazem4 أيام قبل
  • انا فصلت ضحك

    Tae KookTae Kook3 ساعات قبل
  • هاتوا معاك ع طول بجد، دمه خفيف أوي 😂

    Shrouk AshrafShrouk Ashraf7 ساعات قبل
  • صاحبك ده عامل زي الممثل ال كان ف امير البحار وموجه كوميدي ال بيقول الاكشن مليش فيه 😂😂

    Esraa TarekEsraa Tarek11 ساعات قبل
  • الضيف اللي معاك صوتو شبه صوت اكرم حسني جدًا😂❤️

    TaifMATaifMA12 ساعات قبل
  • ممكن تعمل فيديو عن افضل بن في مصر؟؟

    Abdelrahman OsamaAbdelrahman Osama14 ساعات قبل
  • ا

    retaj solimanretaj soliman16 ساعات قبل
  • انتم عاملين ديوتو حلو 😂😂❤❤🔝 الحلقة حلوة من ايام احسن برجر في مصر❤❤

    Mina KaramMina Karam20 ساعات قبل
  • احمد عبدالمنعم دمه شربات♥️😂😂😂

    Ahmed gidaAhmed gida23 ساعات قبل
  • ممكن تعمل تاكل ايه من heart attack

    SB._nourSB._nour23 ساعات قبل
  • عمرووو وحشتنا حلقات تاكل ايه جدا 😍😍😂اتمني تعمل حلقة تاكل ايه من Kansas fried chicken بيقولو حلو اوي واحلي وانضف من كنتاكي بكتير بس انا عاوزة اشوف رأيك أنت المميز دايما🤩🤩 فروعه في الكوربة والرحاب والمعادي وشيراتون والمهندسين 🥰🥰🥰🥰🥰وياه لو تعمل مقارنة بينه وبين كنتاكي بالمرة💃😂

    Esraa KhokhaEsraa Khokha23 ساعات قبل
  • تحفه مش مكمل الحلقه😂😂😂😂 حبييت اوي خليه معاك ف كل الفيديوهات😂💜

    Doaa ElkhalafyDoaa Elkhalafy23 ساعات قبل
  • والله مفيش شكولاته احسن من الدارك 😍 مبحبش الشوكولاته البيضه

    yasmeen Tokhyyasmeen Tokhyأيام قبل
  • فصلتوني بجد والضيف اللي معاك عسل اووي❤️

    Nada MahmoudNada Mahmoudأيام قبل
  • حلقه قمر بجد ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩😂 انتوا الاتنين مع بعض ميكس قمر والله خاصة أن عمرو بيحب يجرب والتانى ذوق الناس التقليدى سيكا . فكرتونى بالسخسخه إلى بتجيلنا انا وصحابى واحنا مع بعض 😂😂😂😂⁦❤️⁩

    Doaa AdelDoaa Adelأيام قبل
  • هاخد واحده لمراتى والله جدع 😂😂😂

    Nour elhoda TariqNour elhoda Tariqأيام قبل
  • انت واخد فلوس علي الحلقه ديه😂😂😂😂😂 اه من اليابانيين😂

    Sarah MarwanSarah Marwanأيام قبل
  • حلقه جامده جدا مابتلطش ضحك

    Ahmed MamdouhAhmed Mamdouhأيام قبل
  • عسل اوي الراجل اللي معاك ده يا عمرو😂😂😂😂

    Mohamed HeshamMohamed Heshamأيام قبل
  • - بِسْم الله نبدأ سعاده جديده 😂😂 - اي حاجه فيها طعم الكبار مش عايزينها 😂😂 😂😂😂😂 انا بموت ف الحلقه دي روووعه صاحبك حنيييين عجبني لما افتكر زوجته بحاجه حلوه حبيييت تحيه ليكم من السعوديه 💕

    RANA ioRANA ioأيام قبل
  • بحب جدا اتفرج على الفيديوز بتاعت حضرتك ويستفيد منها❤️❤️❤️🌺

    غغبلل ككنتتغغبلل ككنتتأيام قبل
  • الى معاك عامل شغل برد فعله 😂😂😂😂😂😂

    costa rekacosta rekaأيام قبل
  • حلقه رايقه ياريت تعمل معاه فيديوهات علطول انتو الاتنين فصلتونيي 😂😂😂😂

    MAYARMAYARأيام قبل
  • حلقة تحفة فطست من الضحك 😭😂😂😂😂😂😂 تجنن 🤣😂😭

    Rama NanoRama Nanoأيام قبل
  • حلقه جامده ♥️

    سالي احمد محمدسالي احمد محمدأيام قبل
  • ياريت تعمل فيديو منيو كامل لمطعم بازوكا

    مجدي مايكل مجديمجدي مايكل مجديأيام قبل
  • مش ممكن يون الطعم الغريب ده لحم الخنزير ولازم تكون متأكد ان مفيهاش لحم خنزير

    Abdelrahman KhaledAbdelrahman Khaledأيام قبل
  • احلا طعم هو الشاى الاخضر الموتشى😋

    Alya El-RefaayAlya El-Refaayأيام قبل
  • گگگگگككگگگگگگگگگگگ

    ahmed احمدahmed احمد2 أيام قبل
  • انتو الاتنين مع بعض عسل و ربنا هاتو معاك ع طول

    Fayrouz MagdyFayrouz Magdy2 أيام قبل
  • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 الحلقة عجبتني وضحكتني♥️

    Aiim MoAiim Mo2 أيام قبل
  • الحلقه جمده بس كنت هموت من الضحك

    Saleh YasserSaleh Yasser2 أيام قبل
  • الحلقه تحفه وصاحبك زي العسل 😂❤️❤️❤️

    Touka ElsayedTouka Elsayed2 أيام قبل
  • عسل

    Osama MahmoudOsama Mahmoud2 أيام قبل
  • يالهويييي دمه سكر جداااااااااااا 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    Mona FekryMona Fekry2 أيام قبل
  • ع رأي سوسو صصصفففر😂😂💖💖💖

    ور دور د2 أيام قبل
  • جملة ممكن اخد واحدة لمراتي دي عسل اوي الراجل اصيل 😂😂❤️ انتو عسل اطلعوا مع بعض تاني 😂❤️

    Menna AymanMenna Ayman2 أيام قبل
  • رجعت اتفرج علي فديوهاتك تاني الثانويه وخداني من فديوهاتك😂💔😎دانا في الاجازه مكنتش بسيب فديو والله😂💔ادعولي بقا ادخل الكليه البحبها ❤

    Aya AhmedAya Ahmed2 أيام قبل
  • عايزين تاكل ايه من بازوكااا

    narden Mahrosnarden Mahros2 أيام قبل
  • يا جماعه انا بعمل فيديوهات على قناتي وعايز حد يدعمني ياريت تدعموني

    اياد محمداياد محمد2 أيام قبل
  • انا اطالب بظهور انا احمد عبد المنعم ف كل الفيديوهات الجاية ❤️ انا اخر مره ضحكت كدا لما عماره ضيع الهجمة في ماتش مصرو الجزائر 2002 😂

    استديوهات شد الحبلاستديوهات شد الحبل2 أيام قبل
  • قناتي علي اليوتيوب صوت خاشع وي حلو خش اشترك في القناه ولايذات وي شير فضلا وليس امرا وجزاكم. الله خير

    Mohammed RamadanMohammed Ramadan2 أيام قبل
  • الماتشا هي الشاي الاخضر 😂😂

    MTRA A.MTRA A.2 أيام قبل
  • استاذ و رئيس قسم .. ف انتظار الفيديو القادم بفارغ الصبر

    fooOood_fight _El 7akamfooOood_fight _El 7akam2 أيام قبل
  • حلقة حلوه اووي دمكم خفيف

    امجد صلاحامجد صلاح2 أيام قبل
  • اللى معاك روعه

    Ahmed AlaaAhmed Alaa2 أيام قبل
  • ضحك بلا هدف

    Abod Fathy AAbod Fathy A2 أيام قبل
  • صاحبك الي معاك دا دنة خفيف جدا في من اكرم حسني 😂😂😂😂♥️

    Ayat MagdyAyat Magdy2 أيام قبل
  • انت لسة بتتعامل مع كارفور😳 انتو في الضياع بجد!

    Hanya1210Hanya12103 أيام قبل
  • عيط ضحك😂😂😂😂

    Shimoo oShimoo o3 أيام قبل
  • اوعى ماتجبوش معاك فى الفيديوهات الجايه

    المراجع المصرىالمراجع المصرى3 أيام قبل
  • اعملو من دا كتير بقا😂💗💗💗

    Yara AhmedYara Ahmed3 أيام قبل
  • صاحبك عسسسل فصلنى ضحك 😂😂😂😂

    M. AllamM. Allam3 أيام قبل
  • احلي حلقه موت ضحك هاتو تاني ونبي انا اتفرجت كذه مره ع الحلقه حسيت ان بتفرج ع فلم كوميدي 😂😂😂😂😂😂جامد يكونيش ده لحم خنزير يخربيت الضحك 😂لونه توتي اوي

    بيتي MY HOMEبيتي MY HOME3 أيام قبل
  • حلقة فريدة كالعادة بس انا معرفش انت فاكر ولا لا في حلقة النسكافيه قولت ان كان عندك واحد صاحبك عنده حساسية من الكافيين ودمرتله حياته وقولت ممكن تقول قصته علي قناة الفلوجز فريت لو تقولها قريب❤

    Ahmed montaserAhmed montaser3 أيام قبل
  • اول مره اشوفك والفيديو عجبني فشخ بصراحه خاصه النقاش بينك وبين صاحبك 😀😀😀

    Eslam MohamedEslam Mohamed3 أيام قبل
  • حلقه مشكله 😂 الماتشا ده نوع من انواع الشاي الاخضر مشهور اوي في اليابان والصين وكوريا

    Selwan selimSelwan selim3 أيام قبل
  • نفس داخلة عمر عبد الرحيم 😂💖

    Rana ElgnedyRana Elgnedy3 أيام قبل
  • صديقك لطيف اوي بجد ❤️❤️

    Omar KandilOmar Kandil3 أيام قبل
  • 3:40 ايه الرعب ده العلبة نطت لوحدها😂

    Salma HossamSalma Hossam3 أيام قبل
  • نفسي اتسدت ناحية الشيكولاتة خالص

    Nour GodaNour Goda3 أيام قبل
  • كارفور !!!!!! فين المقاطعه

    سو نؤويسو نؤوي3 أيام قبل
  • موتنا ضحك😂😂😂 جيب الدوك كتير معاك

    Asmar HamedAsmar Hamed3 أيام قبل
  • صرحتاً أنا متابعك وروحك حلوة بس دي أحلى حلقة انتا عملتها ابقى جيبه معك اكتر من كده

    Ahmad PhapalAhmad Phapal3 أيام قبل
  • عسسسل اوووي مع بعض😂😂😂😂❤️

    Mirna GamalMirna Gamal3 أيام قبل
  • عسسسسسل 😂😂😂😂😂

    Basma BasmaBasma Basma3 أيام قبل
  • لا عاملين مكس مع بعض رهيبببب😂😂😂

    Ali AliAli Ali3 أيام قبل
  • حمد الله ع سلامتك مبرووك الاستوديو الجديد

    Heba RedaHeba Reda3 أيام قبل
  • اعمل احلى نوع جبنه كل الأنواع

    EsraaEsraa3 أيام قبل
  • صحبك عسل اوى وشخصيه

    حياتى الجديدةحياتى الجديدة3 أيام قبل
  • انا بحب اتفرج علشان بضحكني😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Nada AmrNada Amr3 أيام قبل
  • الراجل دا جامد طلعو معاك علي طول

    Mohamed ismailMohamed ismail3 أيام قبل
  • ❤️❤️❤️❤️ ‏حلقة جميلة 😂😂

    Eiad HazoEiad Hazo3 أيام قبل
  • انا مش متعوده اعمل كومنتس وكدا بس بجد انتوا عامليين شغل جامد مع بعض بجد ضحكك السنين 😂♥️♥️♥️

    Mennah Allah AbdelfattahMennah Allah Abdelfattah3 أيام قبل
  • نصيحة الكاميرا التانية اللي من على الجمب دي نزلها تحت حوالي عشره عشرين سانتي واضبط الكادر على وشك ووسعه شوية بس مش اوي جربها وهتلاقيه حلو

    mOhaMeD ismailmOhaMeD ismail3 أيام قبل
  • يعمرو في مطعم في جسر السويس عند التجنيد كده أو بعده مش فاكر اسمه ريستورانت صبحي الحاتي جربه ومش هتندم مشويات وكده

    Mahmoud SafwatMahmoud Safwat4 أيام قبل
  • والنبي يا عمرو اعملو حلقات تاني سواا بالله علييك 😂😂❤

    Mohamed AkramMohamed Akram4 أيام قبل
  • صلو علي النبي

    محمود حربيمحمود حربي4 أيام قبل
  • بالله احلي حلقه عملتها وضحك مالا نهايه همووت اعمل معاه فيديوهات على طول

    esraa elseadesraa elsead4 أيام قبل
  • احمد ده سكر 😂😂😂

    Sara SayedSara Sayed4 أيام قبل
  • دى بطعم تفل الشاى 😂😂😂😂😂😂😂

    Mostafa BasuonyMostafa Basuony4 أيام قبل
  • يكونش ده دهن الخنزير 😂😂😂😂😂هموووت

    Mostafa BasuonyMostafa Basuony4 أيام قبل
  • نسله مش فرنسيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    Marwa EbrahiemMarwa Ebrahiem4 أيام قبل
  • والله اول مره ااضحك كده بجد حبيته اوييي💜💖

    Marwa waelMarwa wael4 أيام قبل
  • الريأكشن بتاعكم جاااامد فصلت ضحك ع ضحككم 😂😂😂♥️

    Moo RaMoo Ra4 أيام قبل
  • جرب بيتزا كريب الجديد في كريب كاماني♥️

    Habiba AhmedHabiba Ahmed4 أيام قبل
  • الماتشا يعنى الشاى الاخضر 😂❤️

    Ranaxxz sunshineRanaxxz sunshine4 أيام قبل
  • لااااازم تجيب صاحبك من جديد عمر دمكم خفيف مع بعض

    norah jamalnorah jamal4 أيام قبل
  • اكتر حلقه موتتني 😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔

    story Instagramstory Instagram4 أيام قبل
  • بيقوله ممكن اخد واحدة لمراتى ❤️😍 صاحبه جميل اوى ومحترم اوى ربنا يخليهم لبعض ❤️

    Noha khaledNoha khaled4 أيام قبل
  • الحلقه حلوه اوووى وبضحك

    shereen wagdyshereen wagdy4 أيام قبل
  • بطئت الفديو كان عبارة عن ضحك بس وكأنهم سكرانين😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Dero MahmoudDero Mahmoud4 أيام قبل
  • على فكرة في فرع من مطعم البيك في الخصوص

    عالم عمرو وحنينعالم عمرو وحنين4 أيام قبل
  • معرفش ليه حضرني مشهد احمد سعد و هاني شاكر والله😂😂😂😂😂😂😂

    yaser aliyaser ali4 أيام قبل
  • حلقه جميله ولله 😂⁦❤️⁩

    Sara TubeSara Tube4 أيام قبل
  • والله من امتع الحلقات للامانه😂🙏🏼♥️

    صهيب ابوجبارةصهيب ابوجبارة4 أيام قبل
  • حلقه جاااااامدة جدا و الواحد و الله ضحك جدااا و كان بقالى كتير مضحكتش على حاجة كدا 😂😂😂👍🏻استمروووو

    Nada El GeishNada El Geish4 أيام قبل
  • 🤣🤣❤️❤️

    هند بنت إسماعيلهند بنت إسماعيل4 أيام قبل
  • صحبك عسل هاتوا تانى

    Kholloud MoustafaKholloud Moustafa4 أيام قبل
  • طعم تفل الشاي😹😹

    salma aymansalma ayman4 أيام قبل
ARworlds