حلقة نار| ننفرد بتفاصيل "خناقة" كهربا مع موسيماني ونكشف أكاذيب مرتضي منصور في قضية اللجنة الأولمبية

2021/03/ 3
75 221 عدد المشاهدات

يسعدني تواجدي معكم فلا تحرموني من تواجدكم معي
فعل زر الجرس وانتظر الاشعارات
رابط القناه المختصر bit.ly/2kyRsog
.تابعونا عبر الفيس بوك facebook.com/korabldna
facebook.com/AbdlNaserZidan
تابعونا عبر الانستجرام instagram.com/korabldna
كما يسعدنا التواصل معكم مباشرة عبر رسائل البريد الالكتروني على korabldna2020@gmail.com
#عبد_الناصر_زيدان
#مع_عبدالناصرزيدان
#لايف_عبدالناصرزيدان

تعليقات
  • علاء حمام بقى قليل الادب اوى و سافل و بقى زلنطحى جديد

    M7md A7mdM7md A7mdأشهر قبل
  • انت بالع منشار يله يامقرف

    AbrahamAbrahamأشهر قبل
  • ههههههههههههههههههههه الزملكاوية كدا يا استاذ ... وعلاء كدا... ما يعرفوش الموضوعية، بس لما كان الأمر محاربة ضاضا مش كان باين، لما غار ظهرت زملكاويته لا إعلام ولا دياولو... .

    محمد فكري الجزارمحمد فكري الجزارأشهر قبل
  • علاء حمام ليس مراسل .... علاء حمام صوت مجلس ادارة الزمالك و بيغسل سمعتهم .... شغال طبال طبال مطبلاتى

    Osama FahmyOsama Fahmyأشهر قبل
  • انت تتحدث بدون مصادر حقيقية وليس لديك معلومة وكل معلوماتك من مواقع مثل سى فون وبيسبس نو والدليل من كللامك خالد الاتربى قعد يتكلم خمس دقائق عن مشكلة كهربا وقال ان المشكلة حدثت بعد ماتش الطلائع وبعد ده كله ترد عليه وتقول ان المشكلة حدثت بعد تدريب الفريق ومن ثم خالد اعاد كلامه حتى تستوعب وتيجى مع المحترم احمد السيد وتقول ان مصادرك بتقول ان المشكلة حدثت بعد ماتش الطلائع انت بتقول الخبر الغلط ولما حد يصحح للك المعلومة ترجع تقول نفس المعلومة اللى قالها الضيف وليس انت وتسبقها بكلمات مثل سبق وانفراد وحصرى وكل ضيوفك بتقول معاهم معلومات خاطئة ولما الناس بتبين خطئك ترد بسرعة وتقول انا باعرض اراء الناس او ترد وتقول لا احنا بس بنوضح وعلاء حمام كل ما يقول رائه تهاجمه وتذم فيه وتسفه من رائه ومش كده وبس لما يغلق الخط تقعد تغمز بالكلام وتسخن عليه المتابعين معلوماتك ضحلة واسلوبك سئ ودائم السب والغمز واللمز

    محمد سليمانمحمد سليمانأشهر قبل
  • علاء حمام بيردح زي النسوان كده ليه وانت يا عبد الناصر ساكت عليه ليه

    hesham mohamedhesham mohamedأشهر قبل
  • ايقاف كهربا درس لنادى الزمالك اتعلمو القيم والمبادء والاخلاق من ادارة الاهلى يا جهلة

    hema hemahema hemaأشهر قبل
  • كهربا صفقة حرام الاهلى اخدينو سرقة م الزمالك والحرام مبيدمش

    Khalil Helaly lawerKhalil Helaly lawerأشهر قبل
  • يجب عدم تضخيم الأمور ابن أخطأ وأبوه يربيه عادي ابو محسن الامارات

    Concept Media SolutionsConcept Media Solutionsأشهر قبل
  • حاضر مش هانتفرج عليك _ انت بتخرج الناس

    Ragel MasryRagel Masryأشهر قبل
  • هذة هى أخلاق كهربا .. الأهلى أخطأ فى ضم هذا اللاعب المثير للمشاكل فى كل مكان تواجد فيه

    deoemaddeoemadأشهر قبل
  • العب بعيد يا علاء خليك في عضويتك.. اعتزل الصحافه يا علاء. شكرا بس خلاص

    Mohamed AtyaMohamed Atyaأشهر قبل
  • كل الدعم والتاييد للأهلي وفي داهيه كهربا بلا قرف وقلة ادب. الاهلي فوق الجميع

    Mohamed AtyaMohamed Atyaأشهر قبل
  • يا علاء العب بعيد عن الأستاذ عبد الناصر ياراجل عيب عليك بقيت مستفز وانكشفت ياعلاء وبان عليك انك كنت بتلعب لمصلحتك ولولا قناة الاستاذ عبدالناصر مكنش حد عرفك ولا كانت رجعتلك العضوية من اصلة

    Hafiz Al ShabrawyHafiz Al Shabrawyأشهر قبل
  • نادر اكبر مدلس وسبب كل النشاكل اللي حصلت

    Hafiz Al ShabrawyHafiz Al Shabrawyأشهر قبل
  • الأخ علاء رجعتلة العضوية ومقابلها السكوت وعدم نقد الزمالك وميقولش أي مشاكل وخايف يتكلم الحقيقة وانقلب بس مكشوفة ياعلاء المفروض نرجعلك فيديوهاتك القديمة وشكرا استاذ عبدالناصر بتقول الحق دايما ربنا معاك

    Hafiz Al ShabrawyHafiz Al Shabrawyأشهر قبل
  • الاهلى فوق الجميع اصحى ياكهربه

    Ahmed MahammedAhmed Mahammedأشهر قبل
  • انفعالات علا حمام اصبحت كثيرة جدا و لا مبرر لذلك

    Abdul Salam GhanemAbdul Salam Ghanemأشهر قبل
  • كهربا لازم تتملص ودانه ويعاقب بعدم اللعب لنهايه الموسم حتى يكون عبره.......على رأى المثل....اضرب المربوط عشان يخاف السا يب

    Ahmed MahammedAhmed Mahammedأشهر قبل
  • ايه ال خدناه من زفت كهربا غير القرف سووووقوه ميقعدش فى النادى

    Ahmed MahammedAhmed Mahammedأشهر قبل
  • دا ماينفع يكون لاعب في الأهلي

    Amal MohamedAmal Mohamedأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك زمالك

    امين النحاسامين النحاسأشهر قبل
  • مرتضى يستغفل رجال القانون ويلجأ الى جهات عدم الإختصاص وقيل له ذلك منذ البداية استهبال واستغفال القضاء والجمهور الجاهل بالقانون مرتضى من اغبى من رأيت فى حياتى ورجل ليس امينا فى مواجهة الأمور ملاعيب شيحة لاتصلح عام ٢٠٢٠ اين نتائج التحقيقات فى اهدار المال العام اين المليارونصف جنيها المندرة

    mohsen zahermohsen zaherأشهر قبل
  • ياغالى سيادتك محترم شرح الخبر اقوى من سماع عنوايين فالسيادتكم جزيل الشكر والله الموفق

    Ahmed AlfaqirAhmed Alfaqirأشهر قبل
  • معظم من تتحدث معهم من الجمهور يجهلوا القانون وهذا سبب مشاكلنا فى حياتنا

    mohsen zahermohsen zaherأشهر قبل
  • هذا ليس قرار هذه توصيه الناس لازم تفهم

    mohsen zahermohsen zaherأشهر قبل
  • منتهى الجليطة وفقدان اللياقه ان يقول المشاهد خلص بقى !!!!!! منتهى تدنى الخلق

    mohsen zahermohsen zaherأشهر قبل
  • يا اخى ..تأدب وانت بتشرب احداث صوت بهذا الشكل حاجه مؤسفه ومقرفه

    Ahmrd RshimAhmrd Rshimأشهر قبل
  • من فضلك يا استاذ عبد الناصر مابيك ومتابعين ليسوا باغبياء وبطيء الفهم فنرجو منك لو سمحت عدم التكرار فى ازاعه اى نباء لان ذلك يسبب الملل الكثير نشكرك على المجهود الرائع الذى تبذله

    Nagy SalamaNagy Salamaأشهر قبل
  • سلام ياأستاذ / عبدالناصر ، المفروض الاستغناء عن كهرباء في حال تكرار مثل هذه الحوادث لان الافعال التي يقوم بها قد تؤثر علي باقي اللاعبين الآخرين وقد تجعل البعض منهم يخرج عن النص وهذا غير معتاد في النادي الأهلي كون ادارة النادي معودة اللاعبين علي الانضباط والالتزام وهذا مايميز الاهلي عن باقي اللاعبين في الاندية الاخ ي مع كامل الاحترام للجميع

    Khaled AliKhaled Aliأشهر قبل
  • ماحدش زعل منك فى موضوع كهرباء يازيزو انت نقلت خبر ماقلتش حاجه غلط

    Menthu IMenthu Iأشهر قبل
  • يا استاز عبد الناصر كهربا غير منضبط احسن حاجه الاهلى يبيع كهربا اويعيره مشاكله كتير

    sief aminsief aminأشهر قبل
  • كهربا لاعب متهور ومغرور

    محسن الكيلانىمحسن الكيلانىأشهر قبل
  • مين بس اللاعب اللى ليك برة بعشرة ملايين دولار يازغلول انت بتحلم ولا ايه 😴

    Menthu IMenthu Iأشهر قبل
  • يااستاذ عبدالناصر قول لعلاء حمام ان نادر السيد خان الامانة وحرام عليه يخون الامانه زى المحامى اللى بيبيع موكله للخصم

    هشام هنديهشام هنديأشهر قبل
  • اللهم صل على محمد وعلى ال محمد كما صليت علي ابراهيم وعلي ال ابراهيم انك حميد مجيد

    adam rezkadam rezkأشهر قبل
  • يااستاذ عبدالناصر قضية الاولمبية اهم من قضية الوزير لانه غير كده ممكن يرجع تانى وده مشكلة كبيرة

    هشام هنديهشام هنديأشهر قبل
  • المشكلة لو دخل انتخابات الزمالك ممكن ينجح بسهولة وده مشكلة تانى

    هشام هنديهشام هنديأشهر قبل
  • ماهو لو كسب قضية الاولمبية هايكون حق دخول الانتخابات وممكن ينجح فيها

    هشام هنديهشام هنديأشهر قبل
  • ايه حكايه فيديوهاتك الاكتر من ساعتين؟ نجيب وقت ساعتين وزياده منين ؟ والمصيبه تطلع وتقول تعبان كمان ، احنا التعبنين من فيدوهاتك انت وابو المعاطى زكى ، كلها فبركه وعك وكلام كتير على الفاضى

    ademco 5827ademco 5827أشهر قبل
  • بطل غرور واتكلم كويس مع الناس يا عبدالناصر بطل ملل أبويه كفايه ان وتعجن

    mohamed adelmohamed adelأشهر قبل
  • 🌷صلوا على الحبيب قلبك يطيب🌷صلوا على الحبيب قلبك يطيب🌷صلوا على الحبيب قلبك يطيب

    خالد عبدالحميدخالد عبدالحميدأشهر قبل
  • مشكلتك بتداخلك بتشتت تركيز المتابعين. مع شديد حرصنا الشديد لمتابعتك ومهنيتك

    guneed hassanguneed hassanأشهر قبل
  • مهما كانت نجومية اللاعب شعار الاهلي .... فوق الجميع حصدنا بطولات كتيرة من غيره مايلزمناش نسألك الرحيل

    mohamed aminmohamed aminأشهر قبل
  • واللهالعظيم انت اعلامي رائع فقط تداخلاتك ومقاطعة الضيف كثيفة مزعجة ياريت تقلل منها

    guneed hassanguneed hassanأشهر قبل
  • بيكون افضل لو اديت المستضاف فرصة عشان يشرح

    guneed hassanguneed hassanأشهر قبل
  • كم انت عظيم وكبير يا اهلى راسم الفرحة والبسمة للمصرين مثل اعلى وقدوة لكل الاندية وتحية خاصة لمجلس الادارة ورئيس النادى الاسطورة بيبو وتحية لجمهور الاهلى العظيم المحترم درغ وسيف وحامى نادية الاهلى فخر الاندية العربية والافريقية

    naser elnayemnaser elnayemأشهر قبل
  • ساعتين و٤٥ دقيقه إحنا مش بنسرق

    Hussein KamalHussein Kamalأشهر قبل
  • كهربا يصنع مشاكل كثيرة للنادى الأهلى .. أهوج ومتهور ومندفع ولم يتعلم من المواقف .. أنا مع المجلس فى العقوبة وكهربا ليس مكانه الأهلى

    YOUSEF FOUDAYOUSEF FOUDAأشهر قبل
  • يا سقط ياسقط

    Sayed SayedSayed Sayedأشهر قبل
  • قرارارت ضعيفه من لا يحترم النادى فليذهب للجحيم

    الاهلى حياتى الاهلى حياتىالاهلى حياتى الاهلى حياتىأشهر قبل
  • اداره الاهلي وسخه مابتعرفش تحتوي لاعب بيشتريها ثانيا موسيماني ده اصلا فاشل وغير كده في مشاكل وكوارس ف انديه تانيه محدش بيسمع عنها وبرغم الخصومات الشديده بالمليون جنيه بينزل يلعب راجل وبيحب النادي والاداره دي جبانه ووسخه وكهرناها بجد

    محمد صابرمحمد صابرأشهر قبل
  • لعيب غير محترم وصعب السيطرة عليه على الرغم ان موسيمانى مدرب جحش بدون شخصية ولازم يطلع ميتين امه كهرباء ربيب الجيارة مكان اللهم احفظنا اصل العشوائية

    Hatem ToemaHatem Toemaأشهر قبل
    • الجحش دا واخد للآن بطولتين عالميتين وثالث العالم والقادم اكثر وبلاش غلط فى منطقه كامله اصغر عيل فيهم ارجل من بتوع البليلة

      Menthu IMenthu Iأشهر قبل
    • ربنا يهدي

      Gabr SalmaGabr Salmaأشهر قبل
    • كعربا لن يترك الاهلى

      Alsayed AzamAlsayed Azamأشهر قبل
  • فين

    ziad abd elhamidziad abd elhamidأشهر قبل
    • 1س@@@@2#@سس#=£=$

      Ra. fat HamedRa. fat Hamedأشهر قبل
ARworlds